Szanowni Państwo
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce i na świecie informujemy, że wdrażamy wszystkie środki zalecane przez służby państwowe i sanitarne.
Jednym z zaleceń ograniczających ryzyko epidemiologiczne jest praca personelu w trybie tzw. home office. Dlatego od poniedziałku 16.03.2020, w ten sposób będzie funkcjonowała centrala Optident.
Na każdą potrzebę Klienta reagujemy indywidualnie, aby zapewnić ciągłość działania praktyki/gabinetu/biznesu klienta.
Zapewniamy, że będą Państwo mogli liczyć na serwisowe wsparcie Optident – w tym celu uruchomiliśmy mobilne numery telefonów, które będą aktywne od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura Optident (08.00 – 16.00)
Serwis Radiologia – 607 224 458, 509 203 175, 605 851 065
e-mail – serwis@optident.pl
Serwis A-dec – 609 451 968
Sprzedaż – 509 509 231
Księgowość – 609 062 772
Za powstałe niezależnie od Optident utrudnienia w komunikacji z firmą przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
Zarząd i Personel Optident