Start > Serwis > Optident – serwis zdalny

Optident – serwis zdalny

Pomagamy naszym klientom zdalnie konfigurować ustawienia sprzętów i programów za pośrednictwem aplikacji TeamViewer umożliwiającą podgląd pulpitu komputera klienta. Kliknij w ikonkę po prawej i pobierz aplikację.

Skontaktuj się z nami. To łatwiejsze niż myślisz! Sprawdź, jak wiele problemów rozwiązujemy online.

 

  1. Usterkę zgłoś mailowo na adres serwis@optident.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie  lub telefonicznie na numer 71 308 41 42.
  2. Optident rejestruje zgłoszenie w bazie i w zależności od rodzaju sprzętu przydziela do odpowiedniego specjalisty.
  3. Zadając kilka pytań konsultant decyduje, czy problem może być rozwiązany zdalnie – jeśli tak natychmiastowo można spróbować rozwiązać problem lub umówić dogodny termin (w zależności od dostępności inżyniera lub Klienta).
  4. Pobierz bezpieczny program TeamViewer do pracy zdalnej na komputerze (przycisk POBIERZ APLIKACJĘ).
  5. Uruchom pobrany plik i zaakceptuj wszystkie zgody.
  6. Podaj serwisantowi numer ID oraz hasło wyświetlone w programie TeamViewer.
  7. Jeżeli serwis jest pogwarancyjny – fakturę otrzymasz mailowo po wykonanej usłudze – zgodnie z ustaloną przed rozpoczęciem serwisu kwotą.

Jeśli masz pytanie, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Wypełnij poniższy formularz.

    Imię i nazwisko:
    Adres email:
    Numer telefonu:
    Miejscowość:
    Typ zgłoszenia:
    Twoja wiadomość:
    miejce na newsletter
    0
      Podgląd koszyka
      Koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Right Menu Icon