Start > Serwis > Optident – serwis zdalny

Optident – serwis zdalny

Pomagamy naszym klientom zdalnie konfigurowa─ç ustawienia sprz─Öt├│w i program├│w za po┼Ťrednictwem aplikacji TeamViewer umo┼╝liwiaj─ůc─ů podgl─ůd pulpitu komputera klienta. Kliknij w ikonk─Ö po prawej i pobierz aplikacj─Ö.

 

 

Skontaktuj si─Ö z nami. To ┼éatwiejsze ni┼╝ my┼Ťlisz! Sprawd┼║, jak wiele problem├│w rozwi─ůzujemy online.

  1. Usterk─Ö zg┼éo┼Ť mailowo na adres serwis@optident.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie ┬álub telefonicznie na numer 71 308 41 42.
  2. Optident rejestruje zg┼éoszenie w bazie i w zale┼╝no┼Ťci od rodzaju sprz─Ötu przydziela do odpowiedniego specjalisty.
  3. Zadaj─ůc kilka pyta┼ä konsultant decyduje, czy problem mo┼╝e by─ç rozwi─ůzany zdalnie ÔÇô je┼Ťli tak natychmiastowo mo┼╝na spr├│bowa─ç rozwi─ůza─ç problem lub um├│wi─ç dogodny termin (w zale┼╝no┼Ťci od dost─Öpno┼Ťci in┼╝yniera lub Klienta).
  4. Pobierz bezpieczny program TeamViewer do pracy zdalnej na komputerze (przycisk POBIERZ APLIKACJ─ś).
  5. Uruchom pobrany plik i zaakceptuj wszystkie zgody.
  6. Podaj serwisantowi numer ID oraz has┼éo wy┼Ťwietlone w programie TeamViewer.
  7. Je┼╝eli serwis jest pogwarancyjny – faktur─Ö otrzymasz mailowo po wykonanej us┼éudze – zgodnie z ustalon─ů przed rozpocz─Öciem serwisu kwot─ů.

 

Je┼Ťli masz pytanie, jeste┼Ťmy do Twojej dyspozycji.
Wypełnij poniższy formularz.

    Imi─Ö i nazwisko:
    Adres email:
    Numer telefonu:
    Miejscowo┼Ť─ç:
    Typ zgłoszenia:
    Twoja wiadomo┼Ť─ç:
    miejce na newsletter
    0
      Podgl─ůd koszyka
      Koszyk jest pustyWr├│─ç do sklepu
      Right Menu Icon