Start > Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

┬ž 1

  1. Ilekro─ç w niniejszym regulaminie jest mowa o:
    1. Sprzedawcy – nale┼╝y przez to rozumie─ç sp├│┼ék─Ö OptidentSp├│┼éka jawna Ma┼égorzata Foubert Dariusz St├│j z siedzib─ů we Wroc┼éawiu ( 52-326), ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, wpisan─ů do rejestru przedsi─Öbiorc├│w prowadzonego przez S─ůd Rejonowy dla Wroc┼éawia- Fabrycznej we Wroc┼éawiu , VI Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego pod numerem 0000101509,┬á NIP 8971615843, REGON 932093922.
    2. Sklepie – nale┼╝y przez to rozumie─ç sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawc─Ö pod adresem https://optident.pl/sklep/
    3. Kliencie – nale┼╝y przez to rozumie─ç przedsi─Öbiorc─Ö w rozumieniu art. 431 Kodeksu Cywilnego dokonuj─ůcego zakupu lub zamawiaj─ůcego us┼éug─Ö za pomoc─ů Sklepu. Zastrzega si─Ö, ┼╝e Klientem nie mo┼╝e by─ç konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego ani osoba fizyczna, do kt├│rej stosuj─ů si─Ö przepisy dotycz─ůce konsumenta okre┼Ťlona w art. 3855 Kodeksu Cywilnego.
    4. Koncie – nale┼╝y przez to rozumie─ç konto Klienta w Sklepie, s─ů w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o z┼éo┼╝onych przez niego w sklepie Zam├│wieniach.
    5. Regulaminie -nale┼╝y przez to rozumie─ç niniejszy regulamin Sklepu
    6. Zam├│wieniu -nale┼╝y przez to rozumie─ç o┼Ťwiadczenie woli Klienta sk┼éadane za pomoc─ů odpowiedniego formularza udost─Öpnianego w ramach Sklepu, w szczeg├│lno┼Ťci przez oznaczenie produkt├│w oraz okre┼Ťlenie warunk├│w Umowy Sprzeda┼╝y, w tym sposobu dostawy i p┼éatno┼Ťci.
    7. Towarze – nale┼╝y przez to rozumie─ç dost─Öpn─ů w Sklepie rzecz ruchom─ů
    8. Szkoleniu – nale┼╝y przez to rozumie─ç dost─Öpn─ů w Sklepie us┼éug─Ö wg zasad okre┼Ťlonych w Regulaminie szkole┼ä .
    9. Produkcie -nale┼╝y przez to rozumie─ç dost─Öpny w Sklepie Towar, Szkolenie, Oprogramowanie/ jego aktualizacja oraz testy i przegl─ůdy specjalstycze.
    10. Umowie Sprzeda┼╝y -nale┼╝y przez to rozumie─ç umow─Ö sprzeda┼╝y Produktu zawieran─ů mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů za po┼Ťrednictwem Sklepu. Przez Umow─Ö Sprzeda┼╝y rozumie si─Ö te┼╝ – stosownie do cech Produktu – umow─Ö o ┼Ťwiadczenie us┼éug i umow─Ö o dzie┼éo.
  2. Do um├│w zawieranych na podstawie niniejszego Regulaminu nie maj─ů zastosowania postanowienia art.66(1) kodeksu cywilnego.

┬ž 2

Sklep Internetowy https://optident.pl/sklep/ dost─Öpny pod adresem internetowym https://optident.pl/sklep/prowadzony jest przez┬á sp├│┼ék─Ö Optident Sp├│┼éka jawna Ma┼égorzata Foubert Dariusz St├│j┬á z siedzib─ů we Wroc┼éawiu ( 52-326), ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, wpisan─ů do rejestru przedsi─Öbiorc├│w prowadzonego przez S─ůd Rejonowy dla Wroc┼éawia- Fabrycznej we Wroc┼éawiu , VI Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego pod numerem 0000101509,┬á NIP 8971615843, REGON 932093922.

┬ž 3

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym rejestracji, logowania, przegl─ůdania asortymentu Sklepu oraz sk┼éadania zam├│wie┼ä na Produkty, niezb─Ödne s─ů:
    • Urz─ůdzenie ko┼äcowe z dost─Öpem do sieci internet i aktualn─ů przegl─ůdark─ů obs┼éuguj─ůc─ů najnowsz─ů wersj─Ö j─Özyka JavaScript
    • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
    • W┼é─ůczona obs┼éuga plik├│w cookies
  2. Dodatkowo, do udzia┼éu w znajduj─ůcych si─Ö w asortymencie Sklepu szkoleniach zdalnych niezb─Ödne jest urz─ůdzenie spe┼éniaj─ůce wymagania techniczne wykorzystuwanej w szkoleniu platformy telekonferencyjnej. Platforma okre┼Ťlona jest w opisie szkolenia.

┬ž 4

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za zak┼é├│cenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si┼é─ů wy┼╝sz─ů, niedozwolonym dzia┼éaniem os├│b trzecich lub niekompatybilno┼Ťci─ů Sklepu z infrastruktur─ů techniczn─ů Klienta.
  2. Przegl─ůdanie asortymentu Sklepu nie wymaga zak┼éadania Konta. Sk┼éadanie Zam├│wie┼ä przez Klienta na Produkty znajduj─ůce si─Ö w asortymencie Sklepu mo┼╝liwe jest albo po za┼éo┼╝eniu Konta zgodnie z postanowieniami 5 Regulaminu albo przez podanie niezb─Ödnych danych osobowych i adresowych umo┼╝liwiaj─ůcych wraz ze zgodami na ich wykorzystanie w zakresie umo┼╝liwiaj─ůcym realizacj─Ö Zam├│wienia bez zak┼éadania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie wyra┼╝one s─ů w polskich z┼éotych i uwzgl─Ödniaj─ů podatek VAT.
  4. Wszystkie oferowane przez Sklep Towary s─ů fabrycznie nowe.
  5. Na ostateczn─ů kwot─Ö do zap┼éaty przez Klienta sk┼éada si─Ö cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym op┼éaty za transport, dostarczenie i us┼éugi pocztowe), o kt├│rej Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia, w tym tak┼╝e w chwili wyra┼╝enia woli zwi─ůzania si─Ö Umow─ů Sprzeda┼╝y.
  6. Us┼éugi oferowane jako Produkty przez Sprzedaj─ůcego, w takie jak kursy, kongresy przygotowawcze i szkolenia ze wzgl─Ödu na swoj─ů specyfik─Ö nie podlegaj─ů dostawie okre┼Ťlonej w ┬ž 7 ust.1 niniejszego Regulaminu.
  7. Klient sk┼éadaj─ůc Zam├│wienie na us┼éug─Ö zobowi─ůzuje si─Ö dotrze─ç na czas w okre┼Ťlone w ofercie Sklepu miejsce wykonania us┼éugi.
  8. Us┼éugi oferowane jako Produkty przez Sprzedaj─ůcego takie jak testyi przegl─ůdy specjalistyczne┬á ze wzgl─Ödu na swoj─ů swoj─ů specyfik─Ö nie podlegaj─ů dostawie okre┼Ťlonej w 7 ust.1 niniejszego Regulaminu. B─Öd─ů one wykonywane po wcze┼Ťniejszym ustaleniu terminu przez┬á wyspecjalizowanych serwisant├│w Sprzedawcy w miejscu zamontowania aparatu.
  9. W przypadku nabycia Produktu w postaci Oprogramowania/jego aktualizacji ÔÇô instalacja odbywa─ç si─Ö zdalnie, w uzgodnionym przez Strony Umowy Sprzeda┼╝y terminie za pomoc─ů oprogramowania TeamViewer. Postanowie┼ä 7 ust.1 Regulaminu nie stosuje si─Ö.

┬ž 5

  1. Aby za┼éo┼╝y─ç konto w Sklepie, nale┼╝y wype┼éni─ç formularz rejestracji udost─Öpniany przez Sklep. Je┼Ťli Klient jest osob─ů fizyzn─ů, niezb─Ödne jest podanie w nim imienia i nazwiska, NIP oraz adresu e-mail Klienta. W przypadku, gdy Klient jest osob─ů prawn─ů wymagane s─ů nazwa ( firma pod jak─ů dzia┼éa), NIP, REGON i e-mail Klienta.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie si─Ö na Konto odbywa si─Ö poprzez podanie has┼éa oraz loginu, kt├│rego rol─Ö pe┼éni─ů zamiennie adres e-mail oraz nazwa konta. Dane logowania okre┼Ťlane s─ů po raz pierwszy przez Klienta przy rejestracji i posiada on mo┼╝liwo┼Ť─ç zmiany nazwy konta, przypisanego adresu e-mail oraz has┼éa za po┼Ťrednictwem odpowiednich przycisk├│w interfejsu.
  4. Klient powinien przechowywa─ç w poufno┼Ťci nadane podczas rejestracji has┼éo i nie powinien udost─Öpnia─ç go osobom trzecim. W celu zapewnienia mo┼╝liwie wysokiego stopnia bezpiecze┼ästwa, zaleca si─Ö, by Klient nie zawiera┼é w ha┼Ťle popularnych s┼é├│w, a tak┼╝e by nie wykorzystywa┼é hase┼é z innych serwis├│w oraz by stosowa┼é regularne zmiany has┼éa.
  5. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç w ka┼╝dej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytu┼éu jakichkolwiek op┼éat usun─ů─ç Konto poprzez wys┼éania stosownego ┼╝─ůdania do Sprzedawcy, w szczeg├│lno┼Ťci za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

┬ž 6

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogowa─ç si─Ö do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybra─ç Produkt b─Öd─ůcy przedmiotem Zam├│wienia, a nast─Öpnie klikn─ů─ç przycisk ÔÇ×Do
  3. koszykaÔÇŁ (lub r├│wnoznaczny);
  4. zalogowa─ç si─Ö lub skorzysta─ç z mo┼╝liwo┼Ťci z┼éo┼╝enia Zam├│wienia bez rejestracji;
  5. je┼╝eli wybrano mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia Zam├│wienia bez rejestracji – wype┼éni─ç Formularz zam├│wienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zam├│wienia oraz adresu, na kt├│ry ma nast─ůpi─ç dostawa Produktu
  6. wybra─ç rodzaj przesy┼éki (spos├│b dostarczenia Produktu), wpisa─ç dane do faktury, je┼Ťli s─ů inne ni┼╝ dane odbiorcy Zam├│wienia,
  7. klikn─ů─ç przycisk ÔÇťZamawiam i p┼éac─ÖÔÇŁ/klikn─ů─ç przycisk ÔÇťZamawiam i p┼éac─ÖÔÇŁ oraz potwierdzi─ç zam├│wienie, klikaj─ůc w link przes┼éany w wiadomo┼Ťci e-mail,
  8. wybra─ç jeden z dost─Öpnych sposob├│w p┼éatno┼Ťci i w zale┼╝no┼Ťci od sposobu p┼éatno┼Ťci,
  9. op┼éaci─ç zam├│wienie w okre┼Ťlonym terminie.

 

B┼é─Ödnie z┼éo┼╝one zam├│wienia nie b─Öd─ů rozpatrywane.

┬ž 7

  1. Klient mo┼╝e skorzysta─ç z nast─Öpuj─ůcych metod dostawy lub odbioru zam├│wionego Produktu:
    1. Paczka kurierska TNT ( Fedex) ÔÇô koszt przesy┼éki wynosi 20 z┼é i jest doliczany do kwoty zakupu.
  2. Klient mo┼╝e skorzysta─ç z nast─Öpuj─ůcych metod p┼éatno┼Ťci:
    1. P┼éatno┼Ť─ç przelewem na konto Sprzedawcy
    2. Szybkie p┼éatno┼Ťci elektroniczne- platformaPrzelewy24

P┼éatno┼Ť─ç dokonywana jest przy zakupie ( bez jej uiszczenia zam├│wienie nie b─Ödzie zrealizowane). Po 24 godzinach zam├│wienie oczekuj─ůce na p┼éatno┼Ť─ç zostanie anulowane.

┬ž 8

  1. Zawarcie Umowy Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů nast─Öpuje po uprzednim z┼éo┼╝eniu przez Klienta Zam├│wienia zgodnie z ┬ž 6 Regulaminu.
  2. Po z┼éo┼╝eniu Zam├│wienia, Sprzedawca w przeci─ůgu 24 godzin potwierdza jego otrzymanie oraz jednocze┼Ťnie przyjmuje Zam├│wienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zam├│wienia i jego przyj─Öcie do realizacji nast─Öpuje poprzez przes┼éanie przez Sprzedawc─Ö Klientowi stosownej wiadomo┼Ťci na podany w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia adres poczty elektronicznej Klienta. Wiadomo┼Ť─ç zawiera co najmniej o┼Ťwiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zam├│wienia i o jego przyj─Öciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y. Z chwil─ů otrzymania przez Klienta powy┼╝szej wiadomo┼Ťci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů.
  3. Klient obowi─ůzany jest do dokonania p┼éatno┼Ťci w terminie do 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y – w przeciwnym razie zam├│wienie zostanie anulowane.
  4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  5. Pocz─ůtek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy si─Ö od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  6. Dostawa Produktu odbywa si─Ö wy┼é─ůcznie na terenie Polski.

┬ž 9

  1. Odbiorca przyjmuj─ůc towar powinien sprawdzi─ç w obecno┼Ťci przewo┼║nika jego stan i zg┼éosi─ç wszelkie zastrze┼╝enia dotycz─ůce stanu przesy┼éki w chwili dostawy (w przypadku widocznych brak├│w lub uszkodze┼ä) lub w terminie 3 dni od daty dostawy (w przypadku brak├│w lub uszkodze┼ä niewidocznych) oraz powiadomi─ç o szkodach sprzedawc─Ö. Je┼╝eli odbiorca nie zg┼éosi┼é tych zastrze┼╝e┼ä w omawianych terminach istnieje domniemanie, ┼╝e towar, kt├│ry otrzyma┼é jest zgodny z towarem opisanym w li┼Ťcie przewozowym.
  2. W przypadku, gdy przesy┼éka z zam├│wionym towarem nosi ┼Ťlady uszkodzenia, wskazane jest by Klient sporz─ůdzi┼é z udzia┼éem kuriera (przewo┼║nika) protok├│┼é uszkodzenia przesy┼éki, kt├│ry jest dowodem uprawdopodabniaj─ůcym, i┼╝ szkoda powsta┼éa podczas przewozu. Bardzo wa┼╝ne jest, aby prawid┼éowo opisa─ç w tym protokole stan opakowania oraz zamie┼Ťci─ç wszelkie informacje, kt├│re pomog─ů wykluczy─ç udzia┼é Klienta w spowodowaniu szkody.
  3. W protokole szkody transportowej w uwagach Klient powinien zaznaczy─ç, ┼╝e sprz─Öt by┼é zapakowany w oryginalny karton producenta z wype┼éniaczami oraz karton zewn─Ötrzny tak┼╝e z wype┼éniaczami. W przypadku, gdy protok├│┼é szkody b─Ödzie spisany niepoprawnie, protok├│┼é b─Ödzie niekompletny, Klient pominie w nim wa┼╝ne informacje dotycz─ůce stanu opakowania zewn─Ötrznego itp. mo┼╝e zachodzi─ç prawdopodobie┼ästwo, i┼╝ szkoda powsta┼éa u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedaj─ůcy b─Ödzie rozpatrywa┼é reklamacj─Ö indywidualnie i mo┼╝e uwolni─ç si─Ö od odpowiedzialno┼Ťci za szkod─Ö spowodowan─ů przez Klienta. Prawid┼éowo sporz─ůdzony protok├│┼é szkody, znacznie usprawni z┼éo┼╝enie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysy┼ék─Ö nowego towaru do Klienta lub zwrot nale┼╝no┼Ťci.
  4. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.

┬ž 10

 

  1. Oferowane w Sklepie Towary s─ů obj─Öte gwarancj─ů producenta lub importera obowi─ůzuj─ůc─ů na terenie Polski. Zasady gwarancji okre┼Ťla dokument gwarancyjny lub opis na stronie internetowej.
  2. Wadliwy towar winien by─ç nale┼╝ycie zapakowany wraz z wszelkimi dodatkami, kt├│re Klient otrzyma┼é przy dostawie (akcesoria, instrukcje, itp.). Do towaru nale┼╝y do┼é─ůczy─ç kopi─Ö dokumentu zakupu, kt├│ry jest podstaw─ů reklamacji, opis problemu i odes┼éa─ç przesy┼ék─ů pocztow─ů na adres Sprzedaj─ůcego.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci─ůgu 14 dni od jej otrzymania. Termin ten mo┼╝e zosta─ç przed┼éu┼╝ony przez samego gwaranta o okres 30 dni.
  4. Decyzja w przedmiocie reklamacji zostanie przes┼éana klientowi na wskazany przez niego adres elektroniczny w terminie 14 dni od daty otrzymiania przez Sprzedaj─ůcego reklamacji, z zastrze┼╝eniem postanowie┼ä ust.3. W przypadku odmowy uwzgl─Ödnienia reklamacji Klient o odmowie zostanie poinformowany elektronicznie na adres wskazany w formularzu zam├│wienia.
  5. W przypadku uwzgl─Ödnienia reklamacji, Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Je┼╝eli wymiana lub naprawa s─ů mo┼╝liwe, Kupuj─ůcy otrzyma zwrot uiszczonej nale┼╝no┼Ťci. W przypadku odmowy uwzgl─Ödnienia reklamacji towar zostanie wys┼éany ponownie na adres Kupuj─ůcego i Kupuj─ůcy zostanie obci─ů┼╝ony kosztami ponownej przesy┼éki Towaru.
  6. Reklamacje ilo┼Ťciowe rozpatrywane s─ů do 7 dni od daty otrzymania towaru.

┬ž 11

  1. Administratorem danych osobowych Klient├│w zbieranych za po┼ŤrednictwemSklepu internetowego┬á jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klient├│w zbierane przez Administratora za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego zbierane s─ů w celu realizacjiUmowy sprzeda┼╝y , a je┼Ťli Klient wyrazi na to zgod─Ö, tak┼╝e w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klient├│w Sklepu internetowegomog─ů by─ç:
  4. w przypadku Klienta, kt├│ry korzysta w Sklepie internetowymze sposobu dostawy przesy┼ék─ů kuriersk─ů: Administrator udost─Öpnia zebrane dane osobowa Klienta wybranemu po┼Ťrednikowi┬á realizacuj─ůcemu przesy┼éki na┬á zlecenie Administratora,
  5. w przypadku Klienta, kt├│ry korzysta w Sklepie internetowymze sposobu p┼éatno┼Ťci elektronicznej, Administrator udost─Öpnia zebrane dane osobowe Klienta , wybranemu podmiotowi obs┼éuguj─ůcemu powy┼╝sze p┼éatno┼Ťci w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych wskazanych w Regulaminieniezb─Ödnych do zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y skutkuje brakiem mo┼╝liwo┼Ťci zawarcia przedmiotowej umowy.
  8. Szczeg├│┼éowe wytyczne w zakresie RODO Sprzedawcy dost─Öpne s─ů na stronie internetowej : https://optident.pl/polityka-prywatnosci, https://optident.pl/szkolenia/regulamin-szkolen.

┬ž 12

 

  1. Sk┼éadaj─ůc Zam├│wienie Klient akceptuje powy┼╝szy regulamin, z kt├│rym zapoznaje si─Ö przez zawarciem Umowy Sprzeda┼╝y,
  2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy s─ů u┼╝ywane wy┼é─ůcznie w celach identyfikacyjnych i mog─ů by─ç zastrze┼╝onymi znakami towarowymi odpowiednich w┼éa┼Ťcicieli.
  3. Zawarto┼Ť─ç Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Informacje dotycz─ůce produkt├│w reprezentowanych na stronie Sklepu s─ů zgodne z danymi katalogowymi producent├│w. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych b┼é─Öd├│w.
  4. Niniejszy Regulamin stanowi integraln─ů cz─Ö┼Ť─ç um├│w zawieranych przez Sklep z Klientami Um├│w Sprzeda┼╝y. Regulamin jest udost─Öpniony Klientom nieodp┼éatnie za po┼Ťrednictwem witryny internetowej w formie, kt├│ra umo┼╝liwia pobranie i wydrukowanie niniejszego Regulaminu.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z wa┼╝nych przyczyn , za kt├│re uznaje si─Ö : zmiany przepis├│w prawa, zmiany sposob├│w realizacji Um├│w w zakresie, w jakim te zmiany wp┼éywaj─ů na postanowienia niniejszego Regulaminu.
  6. W sprawach nie uregulowanych w niniejszymRegulaminie maj─ů zastosowanie powszechnie obowi─ůzuj─ůce przepisy prawa polskiego, w szczeg├│lno┼Ťci kodeks cywilny, ustawa o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů, rozporz─ůdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE)┬á 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku┬á z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE┬á oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Wszystkie ewentualne spory b─Öd─ů rozstrzygane przez S─ůd w┼éa┼Ťciwy dla miejsca siedziby Sprzedawcy: OptidentSp├│┼éka jawna Ma┼égorzata Foubert Dariusz St├│j┬á z siedzib─ů we Wroc┼éawiu.
miejce na newsletter
0
    Podgl─ůd koszyka
    Koszyk jest pustyWr├│─ç do sklepu
    Right Menu Icon