Pomagamy naszym klientom zdalnie konfigurować ustawienia sprzętów i programów za pośrednictwem aplikacji TeamViewer umożliwiającą podgląd pulpitu komputera klienta. Kliknij w ikonkę po prawej i pobierz aplikację.
Skontaktuj się z nami. To łatwiejsze niż myślisz! Sprawdź, jak wiele problemów rozwiązujemy online.
- Usterkę zgłoś mailowo na adres serwis@optident.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie lub telefonicznie na numer 71 308 41 42.
- Optident rejestruje zgłoszenie w bazie i w zależności od rodzaju sprzętu przydziela do odpowiedniego specjalisty.
- Zadając kilka pytań konsultant decyduje, czy problem może być rozwiązany zdalnie – jeśli tak natychmiastowo można spróbować rozwiązać problem lub umówić dogodny termin (w zależności od dostępności inżyniera lub Klienta).
- Pobierz bezpieczny program TeamViewer do pracy zdalnej na komputerze (przycisk POBIERZ APLIKACJĘ).
- Uruchom pobrany plik i zaakceptuj wszystkie zgody.
- Podaj serwisantowi numer ID oraz hasło wyświetlone w programie TeamViewer.
- Jeżeli serwis jest pogwarancyjny – fakturę otrzymasz mailowo po wykonanej usłudze – zgodnie z ustaloną przed rozpoczęciem serwisu kwotą.