Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telefonicznej obsługi klienta (sprzedaż, pozyskiwanie klienta, call-center, contact center)
- Znasz podstawowe reguły ofertowania i negocjowania
- Biegle obsługujesz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania, pozytywnie nastawiony i dobrze zorganizowany
Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:
- Telefoniczny kontakt z klientem: informowanie o produktach firmy, pozyskanie zainteresowania, umawianie spotkań dla handlowców na podległym rejonie
- Zarządzenia kalendarzem
- Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji
- Kontakt telefoniczny oparty na istniejącej bazie kontaktów
- Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
- Prowadzenie, uzupełnianie i uaktualnianie istniejącej bazy klientów
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w branży medycznej u największego dystrybutora wyposażenia w Polsce
- Szkolenia wprowadzające, sprzedażowe, organizacji czasu pracy, udział w konferencjach i targach
- Karta Multisport
- Wyjazdy integracyjne i szkoleniowe krajowe i zagraniczne
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16
- Motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + bonusy powiązane z osiągniętymi wynikami)
- Wsparcie doświadczonych kolegów i koordynatorów
Osoby zainteresowane są proszone o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza poniżej.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.