Start > Praca > Konsultant ds. umawiania spotkań w Dziale Wsparcia Sprzedaży

Konsultant ds. umawiania spotkań w Dziale Wsparcia Sprzedaży

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telefonicznej obsługi klienta (sprzedaż, pozyskiwanie klienta, call-center, contact center)
  • Znasz podstawowe reguły ofertowania i negocjowania
  • Biegle obsługujesz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Łatwo nawiązujesz kontakty
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania, pozytywnie nastawiony i dobrze zorganizowany

 

Do podstawowych zadań pracownika należeć będzie:

  • Telefoniczny kontakt z klientem: informowanie o produktach firmy, pozyskanie zainteresowania, umawianie spotkań dla handlowców na podległym rejonie
  • Zarządzenia kalendarzem
  • Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji
  • Kontakt telefoniczny oparty na istniejącej bazie kontaktów
  • Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych
  • Prowadzenie, uzupełnianie i uaktualnianie istniejącej bazy klientów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży medycznej u największego dystrybutora wyposażenia w Polsce
  • Szkolenia wprowadzające, sprzedażowe, organizacji czasu pracy, udział w konferencjach i targach
  • Karta Multisport
  • Wyjazdy integracyjne i szkoleniowe krajowe i zagraniczne
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16
  • Motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + bonusy powiązane z osiągniętymi wynikami)
  • Wsparcie doświadczonych kolegów i koordynatorów

Osoby zainteresowane są proszone o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza poniżej.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dołącz do nas.
Wypełnij formularz rekrutacyjny.

    Imię i nazwisko:
    Adres email:
    Numer telefonu:
    PLik CV:
    List motywacyjny:
    Twoja wiadomość:
    miejce na newsletter
    0
      Podgląd koszyka
      Koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Right Menu Icon